Proces Rekrutacyjny

Jak wygląda proces rekrutacyjny?

Zapoznaj się z poniższymi etapami naszego procesu rekrutacyjnego. Pamiętaj, że mogą się one nieco różnić, w zależności od stanowiska, na które aplikujesz. Niezależnie od wyniku rekrutacji, przekażemy Ci naszą decyzję.

 

Network Engineer

We are looking for an experienced Network Engineer to join our team at Sopra Steria Polska, for a client that provides support critical infrastructure projects across healthcare and hospitality environments.

          Responsibilities:

  • Consult and process network alerts, including warnings and incidents
  • Support network performance tracking and bandwidth optimization
  • Maintain up-to-date network equipment and systems (patching, firmware upgrades)
  • Maintain accurate asset and fleet management records
  • Administer and configure network devices (switches, routers, firewalls) and ensure security compliance
  • Backup and document all equipment configurations
  • Prepare and execute production releases and technical documentation for network changes
  • Implement and manage SD-WAN and LAN integrations across sites
  • Manage changes and integrations between the Entity's networks and those of the Cloud in continuous deployment technologies
  • Perform troubleshooting and escalation for critical incidents
  • Collaborate with internal Norwegian and Polish teams
  • Collaborate with external vendors for network deployments and upgrades
  • Ensure failover and redundancy testing on key infrastructures
  • Automate network configuration and deployment


    Tech Stack on the project:

  • Fortinet (Firewall)
  • Cisco access-points, switches and routers (Meraki and Catalyst)
  • Big IP F5 (Modules LTM,APM,ASM) / Proxy, Reverse proxy
  • Ubiquity (WAN/LAN)
  • Network monitoring and inventory tools
  • VMWare
  • ServiceNow

         
          Must have requirements:

  • Hands-on experience with Cisco and Fortinet solutions
  • Knowledge of LAN/ Wi-Fi technologies
  • Ability to work in a multi-cultural environment and communicate effectively in English (German and Dutch proficiency beneficial, but not required)
  • Problem-solving mindset and proactive approach to network reliability
  • Certifications such as CCNA and Cisco Meraki Solution Specialist (CMSS) or equivalent required
  • Certifications such as CCNP or equivalent strongly preferred
  • Structured in operations and documentation 
  • Customer-oriented, ensuring stable and responsive end-user experience 
  • Team player, effective in cross-technology collaboration (network, EUC, security) 
  • Proactive in identifying performance improvements and capacity needs 

     

    Nice to have requirements:

  • Ubiquiti UniFi Professional/Admin certification
  • F5 Certified Administrator, BIG-IP

 

Working hours: 7-17 (8 hour shift)

What we offer:

• BENEFITS (UoP): Luxmed, Medicover Sport, Worksmile, educational platforms, language courses, referral bonus, copyrights, life insurance

• DEVELOPMENT OPPORTUNITIES: certifications (paid by the company), conferences, Tech Lunches 

If you find this offer interesting and you would like to learn more about the project, send us your up-dated CV in English containing the clause: „I agree to the processing by Sopra Steria Polska Sp. z o.o. and other entities within the Sopra Steria Group of my personal data contained in my CV for the purposes of the current recruitment process and future recruitment processes conducted by any entity within the Sopra Steria Group.”

I Przesłanie CV

Po otrzymaniu CV, przeanalizujemy je i jeśli Twój profil będzie odpowiadał aktualnie otwartym wakatom, skontaktujemy się z Tobą.

Pamiętaj o umieszczeniu w CV zgody na przetwarzanie danych osobowych:

 ZGODA NA PRZETWARZANIE DANYCH OSOBOWYCH

„WYRAŻAM ZGODĘ NA PRZETWARZANIE PRZEZ SOPRA STERIA POLSKA SP. Z O.O. MOICH DANYCH OSOBOWYCH W ZAKRESIE WSKAZANYM W NINIEJSZYM CV NA POTRZEBY PROCESU REKRUTACJI ORAZ PRZYSZŁYCH REKRUTACJI.”

Informujemy, że przetwarzamy Twoje dane osobowe zgodnie z RODO – Informacja o przetwarzaniu Twoich danych osobowych

Informujemy Państwa, że w Sopra Steria Polska sp. z o.o. obowiązuje Procedura zgłoszeń wewnętrznych z dnia 24.09.2025 r 

II Pierwszy kontakt – rozmowa telefoniczna z rekruterem (ok. 10-30 min)

Skontaktujemy się z Tobą telefonicznie, aby zapoznać Cię z profilem naszej firmy i przedstawić najważniejsze informacje dotyczące otwartych stanowisk. W ramach rekrutacji, gdzie jednym z głównych kryteriów jest znajomość języka obcego, zaproponujemy przeprowadzenie weryfikacji językowej. Jeśli rozmowa przebiegnie pozytywnie, zaprosimy Cię na kolejny etap procesu. W przeciwnym razie, za Twoją zgodą, możemy wrócić do kontaktu w przyszłości.

III Spotkanie z rekruterem oraz przedstawicielami zespołu (ok. 1 godz.)

To rozmowa, która może odbyć się online lub w siedzibie firmy Sopra Steria Polska. Poza rekruterem, uczestnikami spotkania mogą być również: manager, team leader, ekspert wybranej technologii IT oraz osoba weryfikująca znajomość języka obcego.

Wówczas przekażemy więcej informacji dotyczące stanowiska, a Ty opowiesz nam o swoim doświadczeniu i planach zawodowych.

Nie wahaj się zadawać nam pytań. To idealna okazja, żeby się poznać.

IV Zakończenie procesu rekrutacyjnego

Niezależnie od wyniku rekrutacji, przekażemy Ci naszą decyzję. Jeśli będzie ona pozytywna, złożymy Ci ofertę pracy drogą telefoniczną, a następnie mailową. Po zaakceptowaniu przez Ciebie warunków współpracy rozpoczniemy proces zatrudnienia.

Tym razem się nie udało?

Nawet jeśli nie przejdziesz pomyślnie rekrutacji na dane stanowisko, po uzupełnieniu kwalifikacji, zawsze możesz aplikować ponownie J

Zachęcamy do śledzenia naszych ofert pracy!

Drogi Kandydacie, wiemy, że rozmowa kwalifikacyjna to dla Ciebie duży stres. Nie zrażaj się drobnymi potknięciami. Bądź naturalny i szczery. Przed spotkaniem zastanów się nad Twoją motywacją do pracy oraz posiadanymi umiejętnościami i doświadczeniem. Z naszej strony możemy Cię zapewnić, że zrobimy wszystko, aby atmosfera na tej rozmowie była jak najmniej stresująca.